2010. január 9., szombat

Tavaszra várva...

Ilyen volt:


És ilyen lett:


15 megjegyzés:

Lidércke írta...

Szuper lett! :) Biztos, csinos vagy benne! :)
Felrakod a régi-új blogra?

Szera írta...

Nagyon tetszik! :)

Jandó írta...

Nagyon jó lett. Biztos jól is áll majd. :)

Pejho írta...

Olyan hihetetlenül ügyes vagy! Nagyon szép lett!

Ducika Ducila írta...

Azta! Nagyon jó lett!!!!

sandorne0824 írta...

Nagyon ügyes vagy,jó lett.

Jó áron web áruház írta...

Tényleg nagyon ügyes vagy! Micsoda ötlet!?! :-)
Gratula! Nagyon csinos!

Anice kötős blogja írta...

Milyen ügyi vagy! Majd mutatod, tavasszal hogy hogy áll rajtad!

(addigra én már csak nosztalgiázom, :))

Anna írta...

NAgyon szép lett!!! És nem is került kitudjahányezer forintba. Nagyon ügyes vagy!

Sárosdi Virág írta...

Szép lett nagyon :)

kiseri írta...

Köszönöm, ilyenkor különösen jólesik a dícséret!
Lidércke, hogyan tehetem fel a "régiből újat blogba"? Szívesen csatlakozom!

Lidércke írta...

Zsupszitól kérj meghívót! :)

Raindrop írta...

Jaj de nagyon jó! :))
Szedegetem az állam, mennyire ügyes vagy!

Anna írta...

Régiből-újat szakasztott ilyet varrt.
http://regiuj.blogspot.com/2010/01/ingbol-ruha.html

kiseri írta...

Anna, azt én tettem fel oda:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...