2009. május 28., csütörtök

Évzáróra visszük




Természetesen a kis ovisunk kéznyomával...

8 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Nagyon tetszik ötlet!!! Miért nem nekem jut eszembe ilyesmi? Úgy koppintanám. De azért megpróbálok valami szépségeset kitalálni én magam is.

Fércművek írta...

Ha egyszer odajutunk, hogy ovisok leszünk, szívesen kölcsönvenném ezt az ötletet. :))) És a bélése...az álom!

Sárosdi Virág írta...

Húúú! Nagyon klassz! Amikor megláttam, először azt hittem, a falat viszitek! :))))

szarvasmici írta...

:D Elképzeltem Virágot, ahogy elképzeli hogyan cipelitek a falat az évzáróra... Könnyesre röhögtem magam. Annyira aranyos volt ez a megjegyzés. :D

kiseri írta...

Köszi a bóóóóókokat...(itt szerény szemlesütés) Amikor a nagyok voltak még kicsik, ilyen kéznyomatos tatyókat vittünk és nagy sikerük volt. Ja, meg egy terítőnk is van a családi kéznyomokkal(még csupán két gyerekkel). Nyugodtan csinyájjátok mög! Garantált siker! És hát ne legyünk önzők... ugye? De textilfestékkel! Vagy még olyat is próbáltam, hogy körberajzolom és kivágom a kezecskét és ráapplikálom, csak kicsit munkásabb.

Lidércke írta...

Nagyon aranyos! Tényleg csuda szép a bélése is. :)
Én üvegfestékkel (matricással) örökítettem meg régebben a mancsokat. :)

Juhizs írta...

Körülbelül tíz éve egy kolléganőm nagyon maga alatt volt.
Nagy hirtelen jött az ötlet, hogy lefénymásoltam a tenyeremet - fekete körvonal középen a fehér lenyomat, még az újjlenyomat is jól látszott, néhány kedves szó középre írva a tenyérbe... néha oly kevés kell hozzá, hogy megvígasztaljunk valakit...

Eszter írta...

Szerintem is nagyon jó ötlet és még azért is tetszik, mert annak is jó móka, aki készíti! Off: Erika, nagyon szépen köszönöm, hogy kirakatba raktak a szappanomat, nagyon aranyos vagy!!!!

Sok puszi: Eszter

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...